Digital Evaluation of Islamic Education
Main Article Content
Abstract
Article Details

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.
Copyright Notice
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License. that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work
How to Cite
References
Absuhalini, M. A. (T.T.). Strategi Kepala Madrasah Dalam Pengembangan Digitalisasi Madrasah.
Ahmadi, F. (2017). Guru Sd Di Era Digital: Pendekatan, Media, Inovasi. Cv. Pilar Nusantara.
Anshori, S. (2017). Pemanfaatan Tik Sebagai Sumber Dan Media Pembelajaran Di Sekolah. Civic-Culture: Jurnal Ilmu Pendidikan Pkn Dan Sosial Budaya, 1(1).
Awaliyah, T., & Nurzaman, N. (2018). Konsep Pendidikan Akhlak Menurut Sa’id Hawwa. Jurnal Penelitian Pendidikan Islam, 6(1), 23.
Firdaus, I. T., Tursina, M. D., & Roziqin, A. (2021). Transformasi Birokrasi Digital Di Masa Pandemi Covid-19 Untuk Mewujudkan Digitalisasi Pemeritahan Indonesia. Kybernan: Jurnal Studi Kepemerintahan, 4(2), 226–239.
Firmansyah, F. (2022). Tinjauan Filosofis Tujuan Pendidikan Islam. Ta’lim: Jurnal Studi Pendidikan Islam, 5(1), 47–63.
Haeran, S., Mainuddin, M. P. I., Muhibullah, M., Umami, R., Syatriadin, S., Pd, M., Sudarto, M. P. I., Fajriah, N. A., Mahrus, M. P. I., & Arifin, M. (2022). Gagasan Konsep Inovasi Pendidikan. Edu Publisher.
Hamzah, A. (2020). Metode Penelitian Kepustakaan Library Research) Kajian Filosofis, Aplikasi, Proses, Dan Hasil Penelitian. Literasi Nusantara Abadi.
Hidayat, R. (2016). Ilmu Pendidikan Islam, Menuntun Arah Pendidikan Islam Indonesia. Lpppi.
Khasanah, S. N. (2021). Implentasi Integrasi Materi Pai Dalam Ilmu-Ilmu Raasional Di Sekolah Dasar Sekolah Alam (Sd Saka) Desa Jajar Kecamatan Wates Kab. Kediri.
Lutfi, L. (2023). Media Pembelajaran Berbasis Digital Untuk Pendidikan Anak Usia Dini Di Ra Hasanussholihat Tangerang. Jurnal Tahsinia, 4(2), 288–299.
Mursanto, P. (T.T.). Reconfigurable Computing Sebagai Solusi Efisiensi Energi Menuju Komputasi Berkelanjutan.
Nudin, B. (2020). Konsep Pendidikan Islam Pada Remaja Di Era Disrupsi Dalam Mengatasi Krisis Moral. Literasi: Jurnal Ilmu Pendidikan, 11(1), 63–74.
Pangaribuan, O. C., & Irwansyah, I. (2019). Media Cetak Indonesia Di Era Revolusi Industri 4.0. Jurnal Pewarta Indonesia, 1(2), 119–130.
Sakti, A. (2023). Meningkatkan Pembelajaran Melalui Teknologi Digital. Jurnal Penelitian Rumpun Ilmu Teknik, 2(2), 212–219.
Savitri, A. (2019). Revolusi Industri 4.0: Mengubah Tantangan Menjadi Peluang Di Era Disrupsi 4.0. Penerbit Genesis.
Sudrajat, A., & Sufiyana, A. Z. (2020). Filsafat Pendidikan Islam Dalam Konsep Pembelajaran Holistik Pendidikan Agama Islam. Andragogi: Jurnal Ilmiah Pendidikan Agama Islam, 2(2), 38–47.
Wati, E. A. (2021). Analisis Transformasi Digital Sebagai Upaya Meningkatkan Pendapatan Di Era Teknologi Dalam Perspektif Ekonomi Digital (Studi Kasus Pada Pt. Pos Indonesia Cabang Utama Kediri).
Zed, M. (2008). Metode Penelitian Kepustakaan. Yayasan Obor Indonesia.